Promotii

Eu am o vorba a mea cand e sa cumpar ceva, “asta e pretul, atata face” si nu obisnuiesc sa negociez preturile. Daca imi permit sa cumpar, o fac, iar daca nu imi permit, atunci ori astept pana imi permit acel ceva, ori caut pana gasesc acel ceva la un pret rezonabil. Si de obicei ma feresc sa cumpar lucruri la promotie. Pentru simplul fapt, ca majoritatea lucrurilor la promotie sunt de rahat. Ba in perioada de expirare, daca vorbim de lucruri perisabile, sau produse cu defecte daca ne referim la alt gen de promotii. Totusi am invatat ca in UK e bine sa iei intotdeauna cardurile de fidelitate. Carduri pe care aduni puncte, si care iti aduc vouchere pentru produse. Si nu ma intereseaza deloc acele vouchere, ci mai degraba altfel de promotii. Ca sa explic cum ma ajutat un astfel de card de fidelitate, o sa spun o scurta poveste despre cum am salvat peste 800 lire cu un astfel de card.

Am un magazin Tesco in zona unde locuiesc, si desi nu cumpar de multe ori de acolo, am tot vazut ca oferea acest card de fidelitate oricui dorea. Si am am aplicat si eu sa iau acest card, pentru simplu fapt ca arata ca un breloc dragut de pus la chei. Din oarece motiv nu am primit niciodata acel plic cu card acasa si am uitat de el. Peste aproximativ un an de la data cand am aplicat,mi-am luat masina, si bineinteles am fost nevoit sa imi fac asigurare. Iar una din aplicatiile pe care am simulat cam cat ma costa o asigurare mi-a aratat ca cea mai mica asigurare era la pretul de 2000+ lire pe an.  Doar ca am observat, uitandu-ma prin lista de asigurari ca si cei de la Tesco ofera astfel de asigurari, ba chiar ofereau niste discount-uri generoase clientilor care au card de fidelitate. Si mi-am adus aminte ca si eu aplicasem pentru acest card, ba chiar aveam un e-mail de confirmare, dar nu venise acasa cardul. Si  am pus mana pe telefon si am sunat numarul oferit in e-mail sa vorbesc cu ei despre situatie. Bineinteles ca am cerut acel numar care vine cu cardul, un fel de numar unic, care sa ma ajute sa fiu identificat mai usor. Imposibil sa imi fie oferit la telefon datorita GDPR, cat si datorita faptului ca nu se ofera decat o singura data,conform persoanei de la telefon. Pe langa acest lucru se pare ca in calculatorul doamnei figuram ca nu am folosit cardul niciodata, si deci sunt un fel de rau-platinic, sau mai bine zis un client rau. Motiv pentru care i-am explic faptul ca doresc acel numar ca sa imi pot face o asigurare auto, si nu ma intereseaza numarul pentru nimic altceva. Bineinteles ca a devenit brusc foarte entuziasmata sa imi vorbeasca cam despre toate promotiile pe care le au in momentul ala,si ca sa nu para ca mi-a vorbit urat, a decis sa mai imi ofere si ea un discount, pentru ca poate 🙂 Ba chiar mi-a trimis imediat acel numar pe e-mail, si pe langa acest mic ajutor am primit si doua carduri de fidelitate acasa. 😀

Vorba aceea, prost sa fii, noroc sa ai ! Si uite in felul asta am reusit eu sa imi fac asigurare cu doar 1200 lire pe an, desi initial era vorba de 2000 si putin. De aceea ori de cate orima duc unde si ofera astia carduri de fidelitate iau si eu unu. Mai exact astazi am primit alt card de la Morrison, o benzinarie unde ofera si astia tot felul de promotii la produsele lor. Ca oricum bag petrol de la ei tot timpul, si de ce sa nu adun niste puncte sa cumpar tot felul de lucruri pentru masina.

Facebook Comments

5 comments

    1. Dap. Si e ieftina. Deobicei pentru cei mai tineri e peste 3000 lire anual.

Lasa un comentariu aici